tisdag, juni 16, 2009

märklig lapp från BVC!

fick denna märkliga lappen hemskickad från BVC, har tagit bort skruttans personnummer o lite andra siffror men annars så såg det ut som det gör. jag öppnade o läste - Ej klar barn...
jaha vad menas med detta?
mycket märkligt haha



o ja som ni märker så är jag otroligt dålig på att blogga, men det är faktiskt inte mitt fel utan astrids, ja jag skyller på henne för hon kan inte försvara sig ännu.
Näe men dagarna bara försvinner o jag hinner inte o vill faktiskt inte spendera dem framför datorn utan jag o astrid njuter av varandra o av promenader. eftersom hon har lite ont i magen är det kanon att vara ute o gå för då sover hon gott o får friskluft.
ibland får vi även trevlig sällskap så att vi kan eller ja, så att jag kan dricka lite kaffe o prata med vuxna istället för att endast sjunga lilla snigel o prata larv.
nu låter det kanske illa, det är det inte - det är fantastiskt!!!
det enda minuset är att tiden bara rinner iväg (o att jag aldrig får äta varm mat, sova länge eller kissa ifred (hon skriker ju alltid då o jag blir otroligt stressad av det))

när det är promenaddags så är det ganska ofta jag eller vi om det är helg o m följer med som turen går upp på höjden. oftast passeras detta huset som är mitt drömhus!
jag bara älskar detta huset som ligger mitt i stan men endå inte mitt i smeten. där finns en liten trädgård, kanske ännu mer trädgård på baksidan!?!
det har tusen vinklar o vrår o ser så spännande ut!
nu ser man inte så mycket för jag ville inte stå mitt framför o fotografera, utan huset finns bakom det bruna planket. det andra staketet hör inte dit.
jag vill ha detta huset!! någon som är på ett givmilthumör ?? (som då är väldigt bestämd av sig eftersom de som bor där troligtvis inte vill flytta...)



men men, nu ska jag äta kall kvällsmat o sedan krypa upp i soffan bredvid m o lilla skruttan


Dagens största kram skickar vi här till Erica, Erik & deras nya lilla Nils.

2 kommentarer:

Kroonhjelms sa...

Tack för kramen =)allt känns så helt overkligt och fantastiskt. Har förresten mailat dig Kram tillbaka från oss!

Anonym sa...

hahaha! undrar hur lång tid det tar innan astrid fattat grejen och börjar försvara sig "nähä det var inte jag alls det..."