onsdag, maj 13, 2009

skruttan har kommit!

har inte haft tid, ork eller lust att starta datorn för här är det sömn o amning som gäller.
men för er som missat det så är skruttan här, hon skulle kommit den 1/6 men tittade ut 7/5. så det kan bli, så nu sitter man här o tittar så att hon andas, att hon inte är för varm o så snusar man på henne mest hela tiden.
förutom när jag inte sover för att hon sover, eller matar henne eller sover eller matar eller sover.
så vi får se när jag kommer ur denna första bubblan o när vi lärt känna varandra.
tills dess blir det nog inte så värst mycket bloggande, kika gärna in men förvänta er inget revolutionerande för det handlar mest om amning, kräk, bajs, kiss o så otroligt mycket kärlek förståss!

kramar till er alla från en trött bloggerska

7 kommentarer:

Kroonhjelms sa...

Så himla härligt och grattis igen =)!! Vad roligt att det blev en lite tjej, och du som var så övertygad om en pojk =). Ta det lugnt du och amma, sov och prata på om alla bebissaker du bara vill.. Kram

Esbe sa...

Åh, allra varmaste grattis!
Önskar er allt gott!
Stor kram!!

Muddiz sa...

GRATTIS! Vad kul. Nu längtar jag tills det är min tur, har sex veckor kvar...

BETTY sa...

GRATTIS! HERRE GUD GRATTIS!

frida sa...

Ja, GRATTIS! Hoppas ni alla mår bra! :-)

Kroonhjelms sa...

Hej =) vad roligt att höra från er! Ifall du vill får du gärna maila på erica@piggelinen.se och berätta om ALLT! Jag är så nyfiken. Vilket mysigt namn ni valde, Astrid är så sött! Kramar

Tess [Stylish-B.se] sa...

Grattis gumman. Gud vad glad jag blir.