onsdag, maj 06, 2009

krock med Magnus Betner!

ja tro det eller ej men idag höll jag, emma o moa på att krocka med magnus betner. ja jag kunde inte ta upp kameran o fotografera men jag tänkte att hmm honom känner jag igen o när emma sedan sa vem det var så trillade poletten ner.
han var helt inne i sin mobil o höll på att krocka med tuvas vagn, han tittade upp i sista stund o gick ut i gatan så att vi kunde passera. en med vagn - emma med tuva, en med enorm mage - jag o så en smalis med litet monster - moa med emmas mini hund selma. så vi tog hela trottoaren haha

jaja idag har jag varit avis på emmas nya klänningsinköp. hade velat ha den själv o gifta mig i den (fast ja jag vet att den hade blivit förkort men den är sååååå fin!!)

har passat tuva idag i ca en timme, världens lilla godaste tjej alltså - sov så nöjd på nästkusinen (?!?) dvs hon låg nöjd uppe på magen o sov hela tiden medan jag snusade henne på huvudet. nu lagom till hennes 2 månaders dag har hon passerat 4kg gränsen, så hon har blivit stor!

annars har jag o m hunnit med sista föräldrautbildningen idag o vi fick inget diplom... haha näe men det var bra o trevligt!

9 kommentarer:

Louise sa...

Hej
Kul med föräldrar utbildningen vår börjar om en månad, skall bli jättekul tycker jag.
Nu är det inte lång tid kvar innan ni har er baby hos er. Har ni tagit reda på vad det är som gömmer sig där inne?

Ha en bra torsdag
Kram

louise sa...

Oj då, vad kul. Håller tummarna för er.
Hoppas att du inte har allt för ont och att det kommer gå bra.
Hoppas att du får lite vila.
Förstår att det e lite läskigt men spännande.
Lycka till med allt, hoppad ni inte får vänta för länge innan den lill* kommer ut.

Vi kunden inte låta bli att kolla 80% chans att det är en pojke.

Kram

Kroonhjelms sa...

HEJ =) och stort stort grattis till er lilla tjej!! Gud vad roligt. Massa Kramar!!

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS, gud vad söööt hon e. Kramar Annika

ewa sa...

Grattis Jenny o M!
Jag såg på webbisarna att
ni fått en flicka.
Roligt.
Jag som grattar är Ewa Trulsson,
Jeanettes mamma.

Ellabellabus sa...

Läste på Kroonhjelms blogg att ni fått en flicka! Grattis!

Jeanette sa...

Grattis, grattis, grattis!!!!
Mamsen såg er på Webbisar och berättade!
Hoppas det inte gör nåt jag sa hon kunde gratta er här =)

Glöm nu inte lägga upp måååånga bilder på den lilla sen!!
Kramar, Jeanette

louise sa...

Grattis vad härligt =)
Hoppas förlossningen gick bra
Kram

Anonym sa...

när får vi komma och beundra och sniffa henne? vad ska hon heta??