söndag, april 19, 2009

ur balans

i fredags borstade jag tänderna med flytande tvål...
det tog en stund innan jag insåg att jag inte hade tandkräm på tandborsten utan tvål, lagom angenämt..

igår monterade vi ihop bebissängen o tvättade de sista kläderna så att vi kan packa bb-väskan. men trots detta som jag sett fram emot så spenderade jag ändå mer eller mindre hela dagen med att gråta. snacka om att hormonerna är helt ur balans. idag ska vi bara ta det lugnt.
(kommer bilder snart)


ps, jag stör mig liiite på erik billing som gav upp i pristävlingen i robinson igår men när han sedan får frågan på ö-rådet om bla bla bla (kommer inte ihåg) så säger han att ge upp - det ordet existerar inte i mitt vokabulär...
(inte ordagrant citerat - gravid o hormonell o utan bra minne)
ursäkta mig men han gav ju upp pristävlingen så uppenbarligen har han inga problem med att ge upp när det inte passar?
näe fy nu var jag kanske elak? han kanske skadade sig massor men ja, jag är sur iaf. han var ju min favvis innan, nu känns det tråkigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

lite amelie det där med flytande tvål....
men det ska gå bra alltihop. det vet du ju. pussipuss och vi ses om några timmar darling!