fredag, april 10, 2009

undrar vilken av grannarna...

skulle skicka över bilder från mobilen till datorn via blåtand, telefonen hittade då även en enhet som hette stefan har en liten ***.
undrar vem av våra grannar som döpt sin telefon (alt annan elektronisk mojäng med blåtand) till detta smakfulla namn...

men men här är bilderna som jag överförde,

påskliljorna som m kom hem med igår.








en bild som visar utsikten jag o mamma hade från vår mysiga lunch på dunkers - också igår.








och så viktor som sprang in i vardagsrummet igen när han skulle ta på sig ytterkläderna. efter ankdammen tog vi nämligen en kopp kaffe här hemma, jag o angelica då... inte barnen haha
men när jag gick för att se vart han blev av så hittade jag honom med stetoskopet o kaninspeldosan i full koncentration.
(om ni undrar varför han har lite streck i ansiktet så var han ju påskhare på påskfesten på hans förskola i förmiddags - då även med kanintofsbak o kaninöron på huvudet.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

amen jösses vad stor victor har blivit!

Anonym sa...

hur mådde hans gula patient?