måndag, april 20, 2009

lasse eriksson är fantastisk!




ca 03:14 i andra klippet kommer en bit av det vi fick lyssna på idag. det fortsätter sedan i klippet under.


idag skulle jag till moc på kryddparty efter yogan, det lät spännande o trevligt tyckte jag.
följande partys har avverkats under åren
tupperwarepartyn
sexpartyn
smyckespartyn o nu var det dags för kryddparty trodde jag.

men i förmiddags ringde chefen mig o berättade att det var en föreläsning med lasse erikssonkonserthuset 18:30.
jahaa okej det var så där god framförhållning tänkte jag o fick ringa moc o be om ursäkt för att jag inte kunde komma.

iväg på yogan efter bm besöket och sedan iväg till konserthuset med andan i halsen. men där fanns inte en själ. konstigt tänkte jag.
ringde lena frågade vart alla var, jo de var på dunkers...
men chefen hade ju sagt att det var på konserthuset... attans
rusade till dunkers med yogamattan under armen o svullna vattenfyllda fötter haha
fick min biljett o satte mig o ja sedan skrattade jag i en timme i streck, sedan var det kaffepaus o sen ytterligare en timmes skratt. fantastiskt.
kommer inte ihåg när jag skrattade så sist.
publiken i youtubeklippen är ju faktiskt tråkig måste jag säga, idag var det otroligt mycket skratt i hela salen.

nu ska jag försöka få lite sömn o sedan får jag förhoppningsvis boka in en fika dejt med kryddsystrarna!?
har hört att man kan drömma konstiga saker när man är gravid i slutet, angelicas mamma blev jagad av broccoli berättade angelica när jag berättade att jag drömt om att per moberg skar hovarna av hästar i någon stor lada. ja det var mycket bissart o läskigt.
men jag hoppas det inte blir några läskiga drömmar inatt.

godnatt på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

så kristina är mycket förvirrad, inte bara lite?
kul att det var av intresse i alla fall. alpnäring kommer säkert igen! alla köpte utom jag - jag har ju inga pengar... och alla var intresserade av att hålla egna träffar. så det var ju positivt.