måndag, april 27, 2009

Lalehs nya skiva - tjohoo

jag var med i en tävling genom liberoklubben o vann en valfri skiva hos cdon så nu har jag klickat hem Lalehs skiva Simon and Me. hoppas den kommer snabbt så att vi hinner lyssna på den lite o sen stoppa ner den i bbväskan tillsammans med den andra Lalehplattan.
(m har dock packat ner mycket reggae o så en kiss skiva. jag har dock gjort klart för honom att det inte kommer spelas under förlossningen, tror inte att jag vill ha någon musik alls då men man vet ju aldrig.
men m tycker att bebisen ska få en bra start genom bra musik så den första låt bebisen kommer att höra är alltså en kisslåt, ja alltså sen när förlossningen är klar alltså. han är charmig min karl.


ps - det blixtrar superduper mycket ute o himeln är helt svart, bör man stänga ner datorn? näe...

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har också precis skaffat lalehs nya. det känns som hon blir mer laleh för varje skiva.

...jo du m... eller också kanske bebisen ska få höra tystnaden, hjärtslag, fågelkvitter, mammas nynnande...