måndag, april 13, 2009

Glass Recension

igår när vi åkte från lidköping så måste man ju göra några stopp längst vägen när pyret inte är helt nöjd med ställningen längre utan börjar trycka neråt - ja detta resulterar naturligtvis i att jag blir enormt kissig.
så paus o då - glass shopping!

så jag kan rekommendera att ni provar ben & jerrys nya glass Wich
- trots att den är liten o svindyr...
för 27kr kan du smaka denna underbar glass!





VARNING

en som däremot inte var en höjdare som jag o m köpte förra helgen var den nya magnum temptation - dark.
big no no säger jag.
kändes som att äta en gammal glass som fått köldskador
- jag vet hur de smakar för min farmor o farfars glassar hade jämt dessa iskristaller - nostalgi.
ett minus till är att den är liten o dyrare än de andra magnumglassarna.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag hr tänkt att typ aldrig mer äta glass. för jag blir kymig i magen av det. antingen av komjölken eller av alla tillsatser och skit. det vet jag inte. oatley glass och sojaglass går bra däremot. sen tar di ju otroliga priser för styckesglass! man blir snabbt ruinerad!