torsdag, april 23, 2009

gatsten med möbeltassar o upphittade pengar

dessa två stenar ligger i vår trapp, någon har satt möbeltassar under dem o någon roar sig även med att flytta runt dem i trappen.
jag misstänker en av våra grannar på bottenplan som innan haft en annan sten som dörrstopp så att vem som helst kan komma in i porten, men den andra då som jag idag gick förbi på väg ner i källaren...
märkligt.
o att sedan sätta möbeltassar under...
jaja så mycket aktion är det här att jag fotograferar gatsten med möbeltassar...

lite aktion var det iof, eller näe...
men det kunde ha varit för efter att jag och bönan tagit en fika så parkerade jag cykeln i cykelförrådet o gissa vad jag hittade på marken sen! jo 1000kr.
tyvärr var det monopol pengar...

nu är det dags att krypa i säng o se hur länge jag får sova.
godnatt.

1 kommentar:

Maria sa...

Synd som tusan att tusingen inte var äkta!