onsdag, april 15, 2009

dumma youtube

jag ville ju bädda in när Susan Boyle sjunger o snacket före o snacket efter...
men tji fick jag eftersom inbäddningen inte gick att få fram så jag får väl helt enkelt länka istället. himmel vad det kändes tråkigt helt plötsligt.
men men
imorse när jag gick upp såg jag detta i tidningen tillsammans med en lapp från m där han skrev att jag skulle kolla upp det, hann inte göra det utan det var tvätt o så lägenhetskoll i höganäs (blir inget med det!) så ja dagen försvann sen med lunch hos angelica med henrik o barnen så det var först nu som jag fick chans att titta.
o ja det var inte långt till tårarna!

klicka på bilden o titta du också - fantastiskt!

3 kommentarer:

Maria sa...

Det var fint! Man ska inte döma männsikor efter utseendet.

Esbe sa...

Det var verkligen WOW. Tack för tipset!

Anonym sa...

herreminjävel!
som jag nyss skrev på youtube - det var den bästa röst jag hört på länge och jag är VÄLDIGT petig framför allt vad gäller mina favoritmusikaler. (kan inte nån döda perelli och wahlgren förästen så de slutar förstöra musikaler)
hoppas nån teater människa ser detta och ger henne ett fett kontrakt!
IBLIS!!