torsdag, april 09, 2009

ankmatning slutade med fiskmatning

inlägg nr 400, det var inte dåligt. himmel alltså...
ja det har ju blivit en del under tiden iof..
men ja idag ville jag vara fin o ha strumpbyxor o kjol trots att man är super rund men jag märkte att priset man får betala (förutom svullna fötter) är åderbråck! ojoj nu ser mina vader så där kul ut så imorgon o på lördag antar jag att det blir stödstrumpor... tjohoo..
men jag kände mig fin o det var en super mysig kväll hos lollo med god mat o trevligt sällskap o förlossningshistorier, skratt o fina halsband!

innan camilla o mani var snälla o plockade upp mig på vägen till lollo så hann jag med en runda till pålsjö skog med angelica, viktor o emil. vi åt lunch o sedan gick vi för att mata ankorna, men döm av vår förvåning när ankorna bara tittade på brödet o inte brydde sig utan lät fiskarna äta upp det istället.
visste inte ens att där fanns fiskar men jodå, o inte de små fiskarna heller!
men som m sa när jag frågade om han hade sett fiskar äta bröd förr så ja... han suckade o kallade oss stadsbor...




h
a en trevlig påsk!





imorgon fyller lillebror mattis o mormor år!

g r a t t i s !

så på lördag bär det av till lidköping för att fira mormor medan mattis firas lite imorgon!

1 kommentar:

Anonym sa...

påskpyntade vader! så fint!